tirsdag den 14. februar 2012

Valentinesday

Hvad så? Har i en sød valentinesdate? For det har jeg ikke... Ih altså, jeg vil gerne have en kæreste! 
De sidste to dage har jeg ikke rigtig lavet noget i skolen. Projektfremlæggelsen i går gik helt fint og ellers har jeg bare set de andre grupper fremlægge. Det har været fint, men lidt kedeligt. 
Lige nu er jeg næsten lige kommet hjem fra byen med Matilde og Victoria. Det var meget hyggeligt. 
Jeg ville egentlig tage i aftenklub i aften, men jeg orker det bare ikke rigtig... Jeg har også ondt i hovedet! Hm, jeg er lidt nedtrykt lige nu :-(
Det gode er: DER ER KUN 3 DAGE TIL JEG SKAL PÅ SKIFERIE! Ih, jeg glæder mig!
Jeg håber i har haft en god mandag og tirsdag! :-)
Lige til sidst nogle søde billeder, så du rigtig kan ærgre dig over hvad du ikke har (hvis du er single)...



Nu vil jeg se Lykke mens jeg spiser melon og drikker Cocio, hyg jer! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar