søndag den 9. oktober 2011

Fødselsdagsfest og overnatning

Festen i går var okay. Den var i hvert fald meget bedre end den i klubben! Da festen var ved at være slut, var der nogle der snakkede om at være sammen, og det endte med at der var ni der sov i Williams fælleshus. Jeg var en af de ni, selvom det var ret tæt på at jeg ikke måtte for min mor. Da alle havde hentet deres ting, mødtes vi derovre, snakkede lidt og besluttede os for at se en film. Det var sådan en katastrofefilm, men den var ret uhyggelig/ubehagelig. Efter filmen var der nogle der lagde sig til at sove, andre lå og snakkede. Jeg faldt først i søvn ved halv fem tiden... Næste morgen stod vi op ved ni tiden og jeg tror alle var trætte. Nu har jeg lige sovet til middag, haha jeg føler mig gammel af at have sovet til middag, og nu skal jeg så lave lektier. FML! Nå vi skrives ;-)
Ps. der er næsten 300 der har set min blog! Hurra til mig ;-)

KH Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar