torsdag den 13. oktober 2011

Karakterer

Ja, så fik jeg min første karakter. Det var i en engelsktest. JEG FIK 10! :-D Jeg er helt klart tilfreds! :-)
I morgen er der motionsdag på skolen. Vi skal løbe og ruten er på fem kilometer. Jeg har bare et stort problem; skal jeg give mig fuldt ud eller skal jeg gå og hyggesnakke med veninderne? :-P Efter løbeturen er der nogle forskellige sportsgrene som man har meldt sig ind på, mine veninder fra klassen og jeg har alle sammen valgt softball - det er altså sjovt! :-D
Nu vil jeg bare slappe af, høre musik og tage billeder af random ting på mit værelse og i huset. Har i hørt om Instagram? Det er et virkelig fedt program, på en måde minder det lidt om Twitter, men alligevel ikke. Det er et program man kan downloade til sin iPhone, jeg har desværre ikke nogen iPhone, men min veninde har fundet ud af at jeg også kan lave mig en bruger på Instagram. På Instagram lægger man billeder ind. Man kan redigere dem på alle mulige nice måder og selvfølgelig se andres billeder. Der er mange kendte (også Justin Bieber) der har Instagram, så det er jo lidt et ekstra plus ;-)

KH Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar