mandag den 3. oktober 2011

Forkølelse, skolekoncert, crossfit, vaccination, oprydning og lektier

Ja, som i nok kan se, har jeg et hårdt liv! Jeg har i hvert fald haft en hård dag i dag!
Jeg stod op klokken 7 i morges, 20 minutter senere end jeg plejer, og gjorde alle de ting der nu skal gøres om morgenen. Klokken 8.45 skulle min klasse være ved Baptistkirken, da vi skulle til skolekoncert der. Har du nogensinde prøvet at være til skolekoncert? Det er NEDEREN. Der var to bands, og det sidste var faktisk okay sjove. Da det var slut, skulle vi cykle hen til Roskilde Ringpark, MED cykelhjelme :-/. Derovre fik vi lige en halv times pause, til at spise noget mad, og derefter skulle vi ellers i gang med det hårde. Vi blev delt op, drenge skulle være sammen med drenge og omvendt. Pigerne skulle starte med crossfit, mens drengene skulle spille frisbee golf. CROSSFIT ER SINDSYG HÅRDT! Vi blev sat sammen to og to, hvor den ene skulle lave opgaven, mens den anden talte hvor mange gange den anden person gjorde det. Der var 11 opgaver, ej det var så hårdt! Det lyder nok ikke så slemt, men alle syntes det var vildt hårdt, også alle drengene. Jeg tror alle kan mærke at de har motioneret i dag, jeg er i hvert fald øm her og der. Da pigerne var færdige med deres crossfit og drengene færdig med frisbee golf, byttede vi. Det var ret sjovt at spille frisbee golf, men jeg skulle gå efter noget tid, da jeg skulle til lægen og vaccineres. Jeg skyndte mig hjem, tog et bad og cyklede så med min mor op til lægen. Da vi var færdige med det, blev min mor i byen da hun skulle handle ind og jeg tog hjem. Nu har vi spist, jeg har godt nok ikke spist så meget da jeg er forkølet og derfor bliver helt udmattet af at spise (i ved, stoppet næse) og så blev jeg sendt op for at gøre rent på mit værelse... jeg skulle egentlig have gjort det i weekenden, men altså! ;-) Jeg er halvvejs igennem oprydningen, og er gået helt i stå! Og det værste er at jeg skal have lavet matematiklektier til i morgen, og hvis i har læst de 50 facts om mig, ved i at jeg IKKE er god til matematik :-(
Tænk jer så lige at i løbet af hele dagen, har jeg været forkølet, I just thinking; FUCK MY LIFE! Men nu er dagen snart ovre, og i morgen skal jeg til 2x gange dans så det bliver skønt!
Hav en god mandag aften :-)
KH Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar