mandag den 31. oktober 2011

Avisuge, love og Under the mistletoe

Jep, så er vi oppe på 700 views - wohoooo! PLUS jeg har 12 faste læsere, LOVE YOU GUYS!
I dag startede avisugen. Det er noget mange danske skoler gør hvert år, personligt kan jeg rigtig godt lide det! :-) Jeg skal lave en reportage og en interviewartikel, eller hvad man kalder sådan én ;-) I morgen skal jeg ned i Roskilde byret, for den reportage en veninde og jeg skal skrive, skal handle om en retssag og vi har været så heldige at der er en offendtlig rettsag om manddrab i morgen, så JA det bliver spændende!
Så udkom Under the mistletoe i dag! Det er Justin Biebers julealbum. Jeg er SÅ glad! I burde alle sammen købe den, belieber eller ej!
Alt i alt har det været en god dag i dag.
Orv, og lige en lille sidetanke: dejligt at se at der er så mange der har stemt i min lille "undersøgelse"! Skøøønt.

Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar