søndag den 18. september 2011

50'er fest

Jeg er simpelthen så træt... Jeg har fået det lidt værre :-(
Nå, men nu skal der skrives om festen! :-P
- klokken fem skulle jeg hjem til Christina, hvor Matilde også kom, og gøre mig klar. Jeg havde krøllet mit hår, så jeg skulle bare skifte og tage make-up på. Da vi alle var klar, ville Christinas far have et billede af os, det fik han så selvom Christina var meget imod det ;-)
Alle havde gjort noget ud af sig selv, det var rigtig godt! Jeg troede der ville være mange drenge der bare ville komme i sit normale tøj. Jeg vandt for bedste udklædning! ;-) Niiiiice.
Jeg havde en pink prikket skjorte på, en hvid nederdel der gik til lige over knæene, et bælte der "bandt" de to ting som ved taljen, hvide nylonstrømper og røde højhælede sko. Alt sammen noget jeg havde lånt af min mormor ;-)
Vi dansede både til nyt og gammelt musik, og så var der nogle lege.
Den sidste tid af festen, snakkede jeg med Christina ude på wc'et. Det var rigtig rart, for der var en masse at snakke om. Vi fik begge tårer i øjnene på et tidspunkt :-I
I dag tror jeg bare jeg skal slappe af, rydde op på mit værelse og lave nogle tysklektier :-)

KH Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar