lørdag den 17. september 2011

Nonfirmation

Alexander og Joanna
Mor og Solveig
Mor
Storebror og fætter
Joachim og storesøster
Bedstefar og mormor
Lena og Steffen
Steffen, Villads og Peter
Mor og far
Nicoline, Asta, Linnea, Matilde og Anna
Linnea - takketale
Mormor og Linnea





Til sidst vil jeg skrive hvorfor jeg valgte at blive nonfirmeret, og ikke konfirmeret
- jeg har aldrig rigtig været i tvivl. Jeg lever i en ikke-troende familie, men det har altid været mit valg. Jeg har aldrig været troende, og derfor mener jeg at det er dumt at blive konfirmeret, da det betyder at man bekræfter sin tro på Gud. Der er nogle der mener at det så er dumt at blive nonfirmeret, fordi der ikke er noget at fejre, men det er jeg slet ikke enig i. Det at blive nonfirmeret betyder at man går fra barn til voksen, og det er da i hvert fald noget at fejre.

KH Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar