onsdag den 21. september 2011

Tak

Tusind tak til jer, mine tre faste læsere! Det er virkelig sødt af jer I-:
Og tak til jer der har stemt på min afstemning. Det er dejligt at se hvem der ser ud til at vinde... GO JUSTIN! :-D
Selvfølgelig også en tak til jer der har været inde på min blog og læst nogle af mine indlæg. Det er dejligt at se at der allerede er så mange der har været inde og tjekke den ud :-P

I dag skal jeg hjem til min mormor og bedstefar. Og nu sidder i sikkert og tænker: hvorfor kalder hun dem for 'mormor og bedstefar' (hvis ikke, så bare kald mig dum) ;-) det er fordi at da de var små, hed min bedstefars bedsteforældre 'bedstemor og bedstefar' og min mormors hed 'mormor og morfar/farmor og farfar'. Så derfor hedder de mormor og bedstefar
Det er okay at være hjemme hos dem, det kan bare godt blive lidt kedeligt... Især nu hvor Emil ikke er med (efterskole). Men jeg har tænkt mig at tage min lille handi-computer med og så skal jeg lave en video til skolen på den, så tiden skal nok gå ;-)

KH Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar