fredag den 13. januar 2012

It's friday

Sikke et dejligt vejr det er i dag! :-)
I dag skulle jeg så op i dansk skriftlig. Vi fik nogle forslag til hvad vi skulle skrive. Jeg valgte en novelle med overskriften 'Mistanke'. Først fik vi en halv time, hvor vi sad i grupper og inspirerede hinanden, det synes jeg var meget godt.
Det endte med en novelle på præcis 2 A4 papirer, som jeg er ok tilfreds med. Jeg har i hvert fald ikke den der følelse af at jeg kunne have gjort det bedre :-)
I dag har jeg tænkt mig at arbejde lidt på en tysk aflevering jeg har for, og ellers bare slappe af. Ved syvtiden i aften, skal jeg hen til Matilde sammen med de andre piger og tøsehygge ;-)
Her til sidst vil jeg lige sige velkommen til weekenden med et par sange som jeg er helt vild med:
Okay, jeg stopper her. Det bliver alt for mange hvis jeg skal vælge alle dem jeg er helt vilde med! :-D
God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar