mandag den 23. januar 2012

Mandag

I dag fik jeg at vide hvem jeg skal arbejde sammen med til projektopgaven i uge 6. Jeg glæder mig faktisk ret meget! Jeg er også glad for min gruppe, det gør også meget ;-) vi skal arbejde med hjemløse, og jeg er rimelig sikker på at det bliver spændende!
I dag fik jeg fri fra skole klokken 15.00... Det er bare nederen! Det føles nærmest som om at hele dagen er gået når man så er kommet hjem. Dejligt at jeg ikke skulle bruge noget af tiden på at lave lektier! :-D
I aften har jeg tænkt mig at tage i aftenklub, det er tit rigtig hyggeligt :-)
Nyd jeres sidste del af mandag... Eller nej... For i morgen er det tirsdag, og tirsdag er bedre end mandag... Synes jeg i hvert fald :-D
Hihi, jeg håber i hvert fald i har haft en god mandag! :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar