søndag den 15. januar 2012

Sunday-funday, eller noget...

Som sagt, var jeg til spinning-fødselsdag i går... Ej, det var ok! Vi spinnede i ca. en time - det var virkelig hårdt! Den her sætning kommer måske til at lyde lidt mærkelig men; det var ikke så slemt at bade med de andre... Haha, og Villads var med inde i dameomklædningen (han er kun 3 år) og han snakkede bare rigtig meget med mig, og han ville også gerne bade med mig! :-D Bagefter gik, cyklede eller tog vi bussen hjem til min kusines lejlighed, der lå ca. 2,5 km fra der hvor vi spinnede. Selvfølgelig syntes min far at vi skulle gå... Typisk ham!
Det var rigtig hyggeligt hos min kusine! Hendes veninde, Ditte, var der også. Jeg kender hende godt lidt. Hun var rigtig flink og vi snakkede ret meget sammen. Ellers spiste jeg dejlig mad (jeg var sulten!) og legede med Villads og Alexander ;-)
I dag har jeg ikke lavet en skid. Jeg hader ret meget sådan nogle dage, og alligevel elsker jeg dem! Det er dejligt at få slappet af, men når jeg så sidder her om aftenen, og det går op for mig at jeg slet ikke har lavet noget, hader jeg det... Jeg havde endda en tysk aflevering for, som jeg virkelig burde have lavet i dag.
I dag snakkede jeg også med mine forældre om at farve mine øjenvipper... Det lyder måske lidt mærkeligt? Altså, jeg går med mascara i hverdagen, og det har jeg gjort i ret lang tid nu, og når jeg så skal sove sammen med nogle drenge, føler jeg mig lidt dårligt tilpas når jeg ikke har mascara på. Så derfor vil jeg farve mine øjenvipper :-) De var rimelig meget imod det, men min mor har sådan en rigtig god holdning til sådan noget, hun vil hellere give lov end at ikke give lov og så risikere at jeg bare gør det uden deres tilladelse og måske går og holder det hemmeligt. Så i morgen skal min mor og jeg i byen og kigge på øjenvippe-farve :-)
I morgen starter læseugen. Jeg aner ikke hvad det går ud på, men det finder jeg nok ud af! ;-)
Håber i har haft en skøn weekend, og får en god start på den kommende uge :-)
Efter den lidt tunge tekst, kan i lige få en god sang:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar