onsdag den 18. januar 2012

Monday, tuesday, wednesday, thursday...

Hej vennerrr! ;-)
I mandags startede læseugen. Det startede sååå kedeligt, men her i går og i dag var det faktisk okay :-) i morgen bliver det sjovt! Vi skal i skole til normal tid og have en times undervisning, så skal vi lave sådan et produkt i tre timer, som vi så skal fremlægge foran årgangen når vi er færdige. Derefter skal vi lave mad sammen, hygge os, spise og så skal vi se film :-) Efter filmen skal vi i hallen og "lege". Altså der er fri leg, så man kan bare lave de ting man har lyst til nede i hallen, det bliver nok meget sjovt. Det skal vi lave indtil klokkken 00.00. Hæhæhæ, ja vi skal sove på skolen ;-) Næse morgen skal vi op ved halv 7 tiden... Spise morgenmad og så skal vi forberede projektopgave, vi får fri klokken 09.30. Derefter skal jeg i byen med Matilde, og derefter skal jeg bare hjem og slappe aaaf! :-D
I dag var jeg i byen med Anna. Her er billeder af hvad jeg købte... Og noget mere ;-)

Ring fra H&M - 40 kr
Et spil jeg har vundet fra Vi unge :-D
Jeg blev spurgt over formspring ( http://www.formspring.me/Liiiiinnea ) om jeg går meget op i min ånde, og det fik mig til at tænke lidt. Så her i dag købte jeg noget mundskyl, jeg er rimelig spændt på om det virker ;-)
Vanter fra Pieces - 75 kr
Jeg kom til at klippe i mig selv :-(
Knæstrømper fra Pieces - 40 kr

Jeg spiste købte også nachos, en sodavand og en kanelgiffel, hæhæ :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar