tirsdag den 31. januar 2012

To gode dage

Hej alle sammen! :-)
Det er så skønt med alt den sne! I går i skolen var der selvfølgelig sneboldkamp. I det store frikvarter gik jeg ned på fodboldbanen, hvor der var sneboldkamp, men jeg var ikke med. Jeg så bare på alle de store dreng give de mindre drenge vaskere, hæhæ. Men i sidste modul fik vi lov til at bruge en halv time på sneboldkamp, bare for vores klasse. Det var ret sjovt og vi blev også lang tid efter vi egentlig havde fået fri. Jeg fik kun en vasker, men jeg var heller ikke så meget med i selve kampen. Altså det var sjovt, men jeg kan bare ikke lide at give andre vaskere og sådan noget. Da vi havde fået nok af sneboldkamp, tog AstaAnna og jeg hjem til Matilde og lavede varm kakao med flødeskum og skumfiduser. Det var så lækkert! Men jeg fik kakao galt i halsen, det var virkelig ubehageligt. Jeg kunne slet ikke trække vejret... 
Klokken 17 tog vi så hjem fra Matilde. Anna og jeg spiste sammen hjemme hos mig. Da vi havde spist, tog vi i aftenklub. Det var også rigtig hyggeligt. 
I dag fik vi karakterer for terminsprøve dansk skriftlig. JEG FIK 12! :-D Jeg er rigtig glad for det. Vi har også fået det for matematik. Der fik jeg 10 i færdighed og 7 i problem. Det har jeg det fint nok med, også fordi Anders, min matematiklærer, sagde at jeg var tæt på et 12-tal og et 10-tal, altså sådan... Ja :-D 
I morgen skal jeg passe søde Alexander :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar