torsdag den 12. januar 2012

Så meget, men samtidig så lidt

Hej jer :-)
Uuuuundskyld at jeg har svigtet jer fuldstændig med min blogning! :-( Jeg skal nok prøve at forklare hvad der er sket siden sidst...
Vi fik juleferie den 20, og senere den dag, tog alle pigerne fra min klasse (undtagen en) hen i Emmas fælleshus. Vi skulle nemlig holde minijul! :-D Det er tredje år vi piger fra min klasse holder det. Det er sådan en hyggelig tradition! Vi kommer alle sammen med noget mad eller drikke, så spiser vi, ser julekalender, spiser ris a la mande/risengrød (med mandler og mandelgaver), danser om juletræet og pakker gaver, fra hinanden, op. Det er så hyggeligt! Efter det snakker og hygger vi :-)
Jeg lavede ikke meget i juleferien, slappede bare max af! ;-) Men jeg havde en skøn ferie og en skøn juleaften, med dejlige gaver!
Dagen før nytårsaften (tror jeg nok), var jeg i biografen med Asta, Emma, Anna, Matilde og Christina. Vi så New Years Eve. Det er altså en rigtig god film! Og den fik mig i rigtig nytårshumør! :-D
Nytårsaften var jeg hos Matilde, sammen med Emma og Asta (Anna, Malthe og Jakob kom senere). Det var superhyggeligt og sjovt! Vi blev oppe til klokken halv 8! ;-)
Nu er der gået 1 uge siden skolen startede efter ferien. I dag havde vi terminsprøve i matematik. Jeg tror det gik fint nok :-) men jeg tør ikke at have alt for høje forventninger... I morgen skal vi op i dansk, jeg tror også det kommer til at gå fint nok ;-) men, jeg glæder mig til at se mine karakterer! Selvom det også nok bliver lidt skræmmende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar