onsdag den 2. november 2011

Bieberkonkurrence

Hej alle sammen. I dag fik vi skrevet reportagen færdig, den blev meget god, tror jeg ;-) Senere i dag skal jeg til dans, men nu skal jeg til at lave lektier.
Kender i det, når det bare føles som om at man er den eneste der har det svært i hele verden? Det følte jeg her den anden dag, men så kom jeg til at tænke på de fattige i Afrika og så poppede flere og flere ting bare op i mit hoved. Dem der bliver mishandlet, dem der er afhængige af stoffer, dem der bliver nødt til at sælge deres krop for at få penge til mad, dem der bor på gaden, dem der ikke har en familie der støtter en og dem der har mistet en som betød alt... Næste gang du synes verden er urimelig overfor dig, tænk på dem.
TV2 GO' har en konkurrence kørende, ligesom den med Vi unge, om at man kan vinde et møde med Justin Bieber. Det man skal er at sende en mail til dem, og forklare hvorfor lige DU er Danmarks største Belieber, så bliver der valgt to der skal dyste i en bingo ;-) det er jo sjovt! Jeg sender helt klart en mail, selvom jeg lugter til at forklare mig. Men man kan jo altid prøve, det skader ikke! :-) ( http://go.tv2.dk/articlefornoejelse/id-45212118:vind-et-m%C3%B8de-med-justin-bieber-i-london.html )
Jeg håber i får en fortsat god dag :-)

Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar