tirsdag den 1. november 2011

Retssal og musical

Øv, min veninde og jeg måtte ikke komme ind og høre på den retssal om et manddrab :-( men vi blev sendt hen til en anden retssal, hvor det handlede om en der havde stjålet fra nogle telte på Roskilde Festival. Vi fandt også ud af at det var meget bedre, da sagen om manddrabet i dag bare gik ud på at to betjente fortalte dommeren hvad der var sket og sådan.
Efter skole skulle en del af pigerne fra min klasse over til musical. Vi skal optræde for hele skolen, jeg skal danse :-)
I går købte en masse piger fra min klasse og jeg Under the mistletoe, og så købte vi også en til Jose! :-D Hun er også blevet belieber, vi smitter ;-) Så den blev afleveret til Clara, hendes lillesøster, i dag :-)
Noglegange ville jeg virkelig gerne have at min blog var helt anonym... Så jeg bare kunne skrive ALT jeg havde lyst til...
Jeg håber i har haft en god dag, og får en god én i morgen! :-)

Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar