torsdag den 10. november 2011

Alexander

I dag fik vi vores første karakterblad! Damdamdamdaaam ;-) jeg havde ok karakterer. Alle lærerne siger at karaktererne altid er lidt lavere end de egentlig burde i starten... Det lyder mærkeligt, men sådan er det. Mit gennemsnit er 6,8. Det jeg er dårligst i er tysk, der fik jeg 4 både i skriftlig og mundtlig ;-) jeg fik to fire're mere, matematik mundtlig og dansk orden. Jeg forstår godt at jeg har fået 4 i tysk og matematik mundtlig, bare ikke i dansk orden! Dansk er jo en af de fag jeg synes er nemmest, iih altså! ;-) Ellers fik jeg ti 7'ere og tre 10'ere.
Efter skole skulle jeg til dans, igen ;-) og igen med de samme piger, minus Asta. Det var skønt, som i nok ved, eeelsker jeg at danse!
Efter dans tog jeg hjem og slappede lidt af inden Jan, min fætter, kom og afleverede Alexander som jeg skulle passe i dag. Awww, Alexander er så søøød! I skal lige se en virkelig kær video af ham, han siger hele tiden Justin Bieber! :-D
I morgen skal jeg have biologitest... Baaaah, alle de teste her for tiden altså! :-D

Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar