fredag den 4. november 2011

Snot og hygge

Jeg er blevet syg. Jeg er forkølet og har virkelig ondt i min hals. Det kunne ikke passe bedre, da jeg har fødselsdag i morgen og jeg skal have hele familien på besøg...
Jeg bliver 15 i morgen?! Craaaazy! o-: Jeg ved godt at jeg ikke kan mærke nogen forskel, men alligevel! Jeg er gammel nu :-P det føltes kun som en måned siden at jeg blev 14!
I dag stod den på ren hygning i skolen ;-) avisen var næsten færdig. Egentlig skulle vi lave nogle lektier vi havde fået for, men det endte bare med at vi alle sammen sad og snakkede. I andet modul, skulle vi samle skrald fra skolen. Det var faktisk meget sjovt :-P PLUS vi fik is, hjemmelavet is, af en dreng fra klassen :-D PLUS-PLUS vi fik fri klokken 11.40 :-D
Jeg er rigtig glad for den klasse jeg går i. Vi kan altid finde ud af det sammen, og det er aldrig kedeligt - vi er virkelig skøre... :-P
Jeg håber i har haft en dejlig fredag og får en lige så dejlig weekend!

Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar