onsdag den 9. november 2011

1000 sidevisninger

WOAH! Så er vi nået op på 1000 sidevisninger! Jeg ved godt at det ikke er så stort, men det er det altså for mig! Det er da maaaaange! :-P PLUS jeg har 15 læsere, det er så skønt - love til alle jer!

I dag var jeg til dans. Det var skønt. Jeg elsker at danse! :-D Det er ikke fordi jeg vil være professionel danser eller noget, jeg elsker det bare! :-) Efter dans gik vi over på sådan nogle seje gynger. De spiller musik og lyser når man gynger på dem (de lyser også når man ikke gynger). Det er mærkeligt, for jeg plejer altid at få kvalme af at gynge, men det gør jeg ikke med dem her! ;-) Jeg tror det er fordi jeg synes de er så seje, at jeg ikke ligger mærke til kvalmen... Ej jeg ved det ikke! :-P
I morgen skal jeg passe Alexander, org den søde baby! Jeg eeeeeelsker ham, han er så kær ;-)

Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar