fredag den 11. november 2011

Roskilde by

I dag fik vi tidligt fri, dvs. klokken 11.20, luuuuuuksus! :-)
Da vi havde fået fri tog tre veninder og jeg i byen. Det var rigtig hyggeligt.
I weekenden skal jeg lave lektier og slappe af, deeejligt! Jeg har så mange lektier for... En bog med en masse opgaver til, endnu en bog med opgaver til, matematik og så skal vi læse en hel masse i vores fysik/kemibog.
I byen købte jeg en hue, byttede Desperate Housewives sæson 1 til sæson 4, byttede en nederdel, købte noget ansigtsrens fra Matas og var på café. Hm... Jeg brugte alt for mange penge! :-D Og jeg var endda lige ved at købe en trøje i Gina Tricot til 129 kroner og jeg skulle have købt en bh og nogle joggingbukser, men det blev ikke rigtig til noget... ;-)
Jeg håber i har haft en dejlig fredag, det har jeg! :-)

Love, Linnea :-)











Hue, Gina Tricot, 79 kroner.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar