søndag den 20. november 2011

Tirsdag

I tirsdags blev der danset igennem - igen! :-D Der skete egentlig ikke så meget i skolen, vi fik bare finpudset dansene lidt til musicalen og hygget ;-) det er rigtig hyggeligt at være på musical!
Efter skole tog jeg hjem, for at tage afsted igen en time efter. Jeg skulle til uddannelsemesse på Katedralen, et gymnasie i Roskilde. Jeg fik ikke rigtig noget ud af det... Kun en brunkage ;-)
Jeg tog hjem lidt i fem, da jeg skulle til dans og fordi det var kedeligt... :-D Jeg fulgtes med to veninder, Matilde og Asta. Vi tog hjem til mig og spiste lidt mad, og så tog vi afsted igen. Matilde og jeg skulle til dans i klubben, Asta tog hjem. Det var rigtig hyggeligt i klubben, og dér fik vi også danset igennem, selvom vi måske fjollede liiidt for meget :-D Der var mange der tog hjem lige efter dans, men Anna og jeg blev. Vi så nogle videoer på youtube af babyer, haha :-D de var altså ret sjove! :-D MEN, så trykkede vi på sådan en video der hedder 'Baby says fuck while sleeping' eller sådan noget i den stil. Prøv at se den... Måske ikke hvis du har et dårligt hjerte! :-P Det var en af de der videoer hvor der kommer sådan en klamt ansigt op og der kommer en høj skrige-agtig lyd. Vi havde slet ikke skruet ned for højtalerne siden vi havde danset, så det var VIRKELIG højt! Prøv lige at forestil jer det... Fuck vi blev bange! Vi skreg bare og skyndte os ud af hallen, hvor vi havde set videoen. Ej, ej, ej... :-D Bagefter begyndte vi bare at grine ;-)
Det var min tirsdag :-P

Love, Linnea ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar