mandag den 14. november 2011

Valgfagsuge

Så er valgfagsugen startet - hold da heeeelt op der bliver danset! ;-) Nu jeg endelig fået styr på alle fem danse. I går fortrød jeg viiirkelig at jeg havde meldt mig på musical, men nu glæder jeg mig til at opvise - selvom det nok også bliver lidt pinligt, men jeg ved bare at når jeg først står på scenen synes jeg det er vildt fedt :-D (selvfølgelig ikke hvis jeg laver en kæmpe fejl, oh shit...)
Senere i dag håber jeg virkelig på at tage i aftenklub, men det kommer meget an på hvem der kommer ellers.
Lige nu burde jeg virkelig lave lektier, men både matematiklektien og opgaverne til bogen har jeg glemt/smidt væk... Jeg kan selvfølgelig læse i fysik/kemi-bogen, men det oooorker jeg virkelig ikke! Men det skal jeg, Linnea tag dig sammen ;-)
Vi skrives!

Love, Linnea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar