tirsdag den 8. november 2011

Min dag i billeder

Gaven jeg fik af Emma i fødselsdagsgave.






Okay, jeg har også lavet en masse andet end at æde pasta og søde sager og lave lektier, selvom det ligner at det kun er det min dag er gået ud på.
I skolen havde jeg valgfags-dag. Dvs. at vi havde en hel dag hvor vi mødtes med vores valgfags-gruppe. Det er ikke første gang jeg har mødtes med min gruppe, da jeg er på musical, og vi skulle mødes hver tirsdag et par måneder før valgfagsugen. Nu har vi stort set alle dansene klar, så nu skal alle bare lære dem og have finpudset dem! Som vores lærer sagde "Vi har nået rigtig meget, men vi mangler også rigtig meget!"
Jeg håber i har haft en skøøøøn tirsdag :-)
Ps. ingen af billederne er redigeret.
Pps. hold da op, der har været mange indlæg med billeder her den sidste tid. Er det for mange billeder og for lidt tekst? Lad mig vide hvad i tænker! :-P

Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar