mandag den 7. november 2011

En tur i grusgraven

I dag tog jeg hjem fra skole klokken 11.40, da min klasse skulle have idræt og min mor sagde at jeg ikke skulle have idræt pga min forkølelse. Da jeg var kommet hjem, lavede jeg mig noget pasta og så lidt tv. Da jeg havde spist, omkring klokken 13, bestemte jeg mig for at gå en tur og tage nogle billeder. Det blev en lang tur, det tog hele 2 timer! Jeg havde slet ikke regnet med at det ville tage så lang tid, tiden var bare fløjet afsted. Det var egentlig ikke fordi jeg havde gået langt, jeg havde bare brugt meget tid på at tage en maaasse billeder! Billederne kommer selvfølgelig ind, men jeg skal først lave en masse lektier og redigere dem, så det bliver nok først i aften :-)
Jeg håber i har haft en god mandag, og at den fortsætter godt! Nu skal jeg i gang med lektierne igen...


Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar