søndag den 20. november 2011

Fredag

Fredag var den sidste opvisning, 4, 5, 6 og 7 klasse. Det var virkelig et nederen publikum! Alle de andre havde grinet, klappet og råbt efter ekstranummer. De her havde bare klappet, når der ligesom skulle klappes. Efter opvisningen, kunne man komme ud og se hvad de andre grupper havde lavet. Jeg er nu meget glad for at jeg meldte mig på musical og ikke nogle af de andre ting... Jeg tror også jeg vil melde mig på musical næste år :-)
Efter skole tog jeg hjem og slappede af. Klokken halv fem tog nogle veninder og jeg ned på Ro's Torv i Roskilde og shoppede lidt. Ved 18-tiden, tror jeg nok, spiste vi noget mad. Nogle bestilte på Sunset Boulevard andre på Burger King, vi satte os ved Burger King. Da vi havde spist gik vi i føtex og købte slik - VI SKULLE NEMLIG I BIOGRAFEN :-P yaaay... Vi skulle se Breaking Dawn. Den film burde alle se, den er SÅ god! Virkelig, virkelig god!

Love, Linnea :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar