søndag den 20. november 2011

Onsdag

I onsdags fik vi øvet hele stykket/musicalen igennem, vidst nok også med musik :-) det blev meget godt. Dagen efter, torsdag, skulle vi optræde, så der var lidt sommerfugle i maven ;-)
Efter skole tog jeg hjem og slappede af, inden jeg skulle til dans igen. Da klokken var halv fem lavede jeg mig noget mad, spiste, og så var det tid til at mødes med danse-pigerne ;-)
Det var hyggeligt til dans, og vi lærte lidt af 'Look at me now'-dansen. DEN ER FED! :-D 'Riverside' er også god, bare også lidt mærkelig, men det er også noget af det der gør den god.
Da jeg var kommet hjem fra dans, blev jeg uvenner med min far. Hold da op... Det er lang tid siden jeg er blevet så meget uvenner med ham! Vi kom op at skændes over noget så fjollet som hvem der havde lov til at se hvad. Jeg ville gerne se Desperate Housewives og han ville gerne se Broen - baah. Det der gjorde mig mest sur, var at han lige så godt kunne se det næste dag på DR1s hjemmeside. Han vandt. Jeg var godt nok sur! Den aften besluttede jeg mig for at jeg ville være sur på ham i lang tid efter... Meeeeeeeeeeeeeeeeen... Sådan noget er jeg virkelig dårlig til! At være sur er nok en af mine største svagheder. Nogle ville nok sige at det er en god ting, men det er det altså ikke altid! Nogle gange har man bare brug for at vise en anden person at det den gjorde, ikke var okay, ved at være sur. Og når man ikke kan finde ud af at være sur, kan man ikke rigtig vise sine grænser. Jeg gik i seng sur og ked af det den aften... Sådan noget er ikke lige det bedste.

Love, Linnea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar