søndag den 20. november 2011

Torsdag

Jep, som jeg havde frygtet onsdag aften, kunne jeg ikke holde surheden i mig. Så torsdag morgen, var alt som det plejer mellem min far og mig...
Torsdag klokken 12.00 var der generalprøve. Vi opviste for de små, altså 0, 1, 2 og 3 klasse. Det gik godt :-) men før det, havde en generalprøve til generalprøven ;-) den gik knap så godt, mikrofonerne bøvlede, folk kunne ikke huske sine replikker og der gik ild til en piges hår o-: det var heldigvis ikke synligt bagefter, men der røg MEGET hår af og hold kæft hvor det stank bagefter... Dem der havde været så scenen imens, og derfor set det, sagde at hun havde haft store flammer i sit hår... Shiiiit man! :-P
Efter skole skulle jeg til dans i klubben. Der fik vi hele koreografien til juleshowet på plads, dejligt! Nu har vi 3 gange, dvs. 3 timer til at finpudse og forbedre.
Klokken 18.00 skulle vi mødes på skolen igen, for at sminke os og varme op (det var kun danserne der skulle det) til den store opvisning for forældre og 8 og 9 klasser. Uha, det var spændende! Klokken 19.00 vrimlede det ind med forældre og klassekammerater. Det gik helt fint med dansene, jeg lavede en fejl i fællesdansen, men mine forældre havde optaget dansene, og man kunne ikke rigtig se fejlen. Som sagt var der fem danse, direktør-dansen, catwalk-dansen, delfin-dansen, salsa og fællesdansen :-D Efter vi havde optrådt, var det kaffe, sodavand og småkager i caféen. Hygge-hygge :-P

Love, Linnea ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar